søndag 12. september 2010

Kaldt om øyredn?




Grøn jungel
UTSELD

Hausten er komen og det er kaldare i lufti - tid for huer og panneband! Eg kosar meg med å sy i artige stoff og fine fargar og håpar det sler an hjå deg òg... Huene er i 95 % bomull og 5 % spandex/lycra og har god strekk, str. 2-5/6 år.  Kr 200,- for hue og 150,- for panneband. Om du finn noko du likar og vil kjøpa; ring eller send meg ein mail :)    siriengan@gmail.com


Raud m/skyer
UTSELD



Turkis m/husdyr
 
Korall/grøne blomar
KUN HUER STR. 2-4 ÅR ATT, KR. 150,-
Brun m/elefantar
Kvit m/blomar
UTSELD
Blå m/køyretøy
UTSELD
Brun m/skyer
KUN HUER STR. 2-4 ÅR ATT
Gul m/skyer
KUN HUER STR. 2-4 ÅR ATT
Kvit m/aper
UTSELD
Turkis/grøn striper
Rosa m/sirklar
UTSELD
Blå m/køyretøy
UTSELD
Brun m/skyer
KUN 2-4 ÅR ATT
Grøn jungel
UTSELD
Limegrøn  m/ pinnsvin
KUN PANNEBAND STR. 2-4 ÅR ATT
Lys turkis m/aper
Gul m/skyer
Raud m/skyer
Turkis m/husdyr
UTSELD


3 kommentarer:

  1. HURRA!!!
    Så kjekt å sjå alle stoffa ferdige som luer/panneband! Super kvalitet!
    Kan "skrive under" på at dei er flott sydd!! Veldig praktisk med namnelapp inni!!
    Supre gåver til bursdag og jul - trur beint eg må ha eit par!! sender deg mail med bestilling!! <3
    Stå på venen!!
    Kari Anne

    SvarSlett
  2. Hei Siri!
    So flotte blogg! Du e` soooo flinke og kreativ! Mange tøffe huer og panneband! Gler meg til å få huene eg har bestilt til jentene:)

    Camilla

    SvarSlett
  3. Imponerande, - og flotte!
    Eg tek kontakt!

    SvarSlett