mandag 4. oktober 2010

Søskenbestilling og nye stoff :)

Eg fekk eit ynskje om like huer til tre brør, og det syr eg sjølvsagt :)  
Her er dei i str. 74, 2-6 år og 6-10 år.


Denne modellen syr eg frå str. 62 og opp til 2-3 år, kr. 200,-
God modell som sit godt på hovudet,
rundt ansiktet og går heilt ned i nakken.



NYE STOFF :)

Apekattar og glade froskar.

Tal, elefantar, sirklar, stjerner, prikkar og biller:)

Diverse køyretøy i mange fargar + små bilar og tog.

Eg likar striper :),  her er både breie, smale og med blometrykk. 
Dei fleste stripete stoffa kjem frå tyske Hilco, kjempegod kvalitet!

Syrommet kallar, bestill gjerne!

2 kommentarer:

  1. Hei Siri, ser du er godt igang med produksjonen:)
    Lykke til videre!
    Merete

    SvarSlett
  2. For en fin blogg du har. Kom tilfeldigvis over den mens jeg lette etter stoffer til nye luer. Var ute etter et speiselt stoff, og plutselig kom jeg over bloggen din. Kjempefine stoffer du har kjøpt. Jeg likte spesielt godt stoffene på de to øverste bildene, med nye motiver som jeg ikke har sett før. Kan jeg spørre hvor du bestiller de fra :-)

    mvh Ann Jorunn

    SvarSlett