tirsdag 19. oktober 2010

Takk!

Takk for alle positive tilbakemeldingar og gode ord! 
Det er kjekt å få bekrefting på at de likar det eg lagar :)

Eg har ein del ferdigsydde huer/panneband i kvart stoff/kvar storleik, 
men syr sjølvsagt det du bestiller.
Dei aller fleste stoffa som er vist på bileta, både av huer/panneband og stoff, 
har eg inne, men no er eg diverre tom for stoffa brun m/elefantar og kvit m/blomar
Eg har 2 stk huer str 2-5 år i brun m/elefantar, og 3 stk huer 2-5 år 
og 1 stk panneband 6-10 år i kvit m/blomar, men eg er tom for stoff.
Eg prøver sjølvsagt å få tak i desse to stoffa og håpar eg 
finn dei på stoffrunden eg skal på til helgi :)))
Litt meir salt i suppen, kanskje?
 
Stoffet grøn jungel får eg straks att, og so har eg fått limegrøn m/husdyr
og grøn m/køyretøy. Bilete kjem snart:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar