torsdag 8. desember 2011

Ynskjereprise


Etter at huer i dette stoffet vart utselt har fleire spurt om eg får det inn att.
Ikkje so vanskeleg å forstå; friske fargar og fint motiv :)
No har eg vore heldig og fått tak i eit par meter.
Straks er denne hua på plass att i hyllene mine!

Turkis m/husdyr



Og hugs at i morgon har eg ope syrom 11-20 her heima i Flåten
(mellom meieriet og barnehagen).
Då er det berre å stikka innom utan å vera redd for at
 det ikkje passar, er midt i middagen osv ;)
Du kan sjå, prøva, kjøpa og bestilla huer og panneband i fred og ro.

Laurdag har eg stand på Vikjatunet 11-15.30.

Snakkast!




3 kommentarer:

  1. Hei. Eg lagar ein blogg om kva eg har gjort i media i år. Kan eg ha med bilete av deg?

    http://evafinden1mk.blogspot.com/

    Eva Finden

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Flott at du var på www.laerdalsmarknaden.no !
    Eg er framleis klar for ei slik hue - ein stor god variant!
    Gje meg melding når du har fått nytt stoff!

    SvarSlett